چای نیوشا و چای سبز ، یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیا است که مانند یک دارو با اثرات مخرب افزایش سن بر عملکرد و گیرایی مغز مقابله می‌کند. و راه طبیعی برای کاهش وزن است .


افرادی که دچار افت توان ذهنی شده یا از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند توصیه می‌کنند نوشیدن منظم چای سبز و چای نیوشا را در ر‍ژیم غذایی روزانه خود قرار دهند تا ظرف مدت چند ماه اثرات فوق العاده آن بر سلامت و افزایش کارایی مغز خود را شاهد باشند.

تحقیقاتنشان داده است مصرف منظم چای سبز نیوشا باعث کاهش وزن و بهبود توان ذهنی و حافظه در آن‌ها شده است.

چای سبز نیوشا حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و از جمله یکی از مفید‌ترین آنتی اکسیدان‌ها به نام EGCG است که می‌تواند مانع از ابتلا به بیماری هایی همچون آلزایمر، سکته مغزی، حمله قلبی، دیابت نوع 2، انواع سرطان، انواع آلرژی، اگزمای پوستی و رفع چین و چروک صورتشود.

مصرف مرتب چای سبز نیوشا مرغوب و دم کشیده به طور روزانه علاوه بر تقویت حافظه باعث سوختن مولکول‌های چربی اضافی در بدن و تناسب اندام در افراد می‌شود.

بر اساس آمار‌ها چای سبز دومین نوشیدنی پرطرفدار در دنیا پس از آب است و اکنون در بیش از ۳۰ کشور دنیا این گیاه کشت می‌شود و دیگر مختص مناطق آسیای شرق و جنوب شرقی نیست.

نتایج یافته‌ها در خصوص اثرات چای سبز نیوشا بر لاغری و افزایش ضریب عملکرد شناختی در افراد در نشریه های مختلف منتشر شده است.

با وجود تمامی مزایای درمانی چای سبز مصرف آن برای برخی گروه‌های خاص مجاز نیست و می‌تواند بر عملکرد برخی دارو‌ها اثر گذاشته و با آن‌ها دچار تداخل شود به همین دلیل کارشناسان به افراد به ویژه اگر مبتلا به بیماری مزمن بوده یا داروی خاصی مصرف می‌کنند توصیه می‌کنند قبل از نوشیدن چای سبز با پزشک متخصص در این زمینه مشاوره انجام دهند.

دمنوش لاغری یا دمنوش نیوشا

درواقع دمنوش نیوشا برای لاغری استفاده میشود. دمنوش پک لاغری و دمنوش نیوشا از بعضی گیاهان که خواصی نظیر کاهش اشتها و کاهش وزن دارد یا در افزایش چربی سوزی بدن تاثیر دارند ترکیب شده است. به این صورت که دمنوش نیوشا مانند دمنوش نعناع فلفلی نیوشا یا دمنوش آلوورا و عسل نیوشا در کاهش اشتها موثر است، وقتی مصرف کننده اشتهایش برای خوردن غذاهای کاذب کم شود دوری از غذاهای پرچرب یا اجتناب از پرخوری برایش راحت تر است . بنابراین احتیاجی به رژیم های سرسخت غذایی ندارد. از طرفی با افزایش مکانیزم و سوخت و ساز بدن باعث افزایش سوختن چربی در بدن میشود. بدین ترتیب اگر نیم ساعت پیاده روی روزانه داشته باشید این چربی سوزی چند برابر میشود. وقتی کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی + تعدیل دمای دخلی بدن همزمان در کنار هم قرار بگیرند با سالم خوری و پیاده روی نیم ساعته کاهش وزن رو تجربه خواهید کرد.

توضیحات و خرید پک لاغری:


پک لاغری : دمنوش هاى نیوشا فوق العاده خوشمزه و اثر بخش است که در زیر خواص هرکدام تشریح شده است :

خواص هرکدام از دمنوشهای پک لاغری

☕چای سبز و آلوئه ورا و عسل نیوشا

باعث میشه در دوران لاغری پوست شما شل نشه و همچنین لکه های پوستی و چینهای ریز صورت ازبین خواهد رفت و بهتره بعد از نوشیدن تی بگ را روی پوست ماساژ بدید

☕چای سبز به همراه لیمو و به لیمو نیوشا :

این دمنوش بخاطر ویتامین Cموجود در لیمو خاصیت آنتی اکسیدان چای سبز را ۵برابر کرده و لاغری رر خیلی سریعتر میکنه

☕دمنوش معطر تمشک آبی یا بلوبری نیوشا:

اگر قبل از فعالیتهای ورزشی یا پیاده روی مصرف بشه باعث میشه چربیهای شکم و پهلو آب بشه و شما شکمی صاف داشته باشید
بلوبری بخاطر ملح منگزی که داره تاثیر مستقیم بر روی سلولیتهای چربی داره

☕چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا:

میکس نعناع فلفلی با چای سبز خواص چای سبز را چند برابر کرده و طعم گس چای سبز را برامون خوب کرده،باعث میشه معده شما به مرور زمان جمع بشه یعنی دقیقا مانند کاری که خرمالو با دهان شما میکنه یعنی حالت گس و جمع شدن همچنین باعث میشه باکتریهای معده و روده ازطریق مجاری ادرار دفع بشه و نفخ معده رو میگیره

☕دمنوش کرن بری نیوشا :

آب کننده چربی های انباشته شده و سلولیت ها در ناحیه شکم پهلو،بازو و ران کرن بری برای قلب،کلیه و مجاری ادرار مفید هست

☕دمنوش ریز میوه هاى قرمز نیوشا :

کمک به چربى سوزی، تصفیه کننده خون و کبد چرب، خنک کننده بدن، باعث افزایش جذب آهن و خونسازی، تنظیم کننده قاعدگی

دمنوش های دیگه ای در پک لاغری  استفاده میشه مانند زرماری،دارچین،زنجبیل، و … که بر اساس مشخصات شما به پک لاغری نیوشا افزوده میشه. و اصلی ترین خواصش کاهش اشتها و چربی سوزی هست.
این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، استفاده از پکیج دمنوش لاغری پیشنهاد عالی برای کاهش وزن است.

.
باید توجه داشته باشید تمام محصولات داخل پک لاغری موجود میباشد و پک دمنوش نیوشانیک مجموعه ای از چندین دمنوش می باشد.


دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…

مشاوره و سفارش از طریق تلگرام میخواید؟! کلیک کنید
09350743800

 

 


پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *