دمنوش هاي نيوشا

چای جزو نوشیدنی‌های پرطرفدار در بین ایرانی‌هاست و دلایل زیادی وجود داره که ما از یک فنجان چای داغ لذت ببریم.
ما عطر گونه های مختلف چای را دوست داریم و مخصوصا پس از گذراندن یک روز پر دغدغه ، بهترین معجون برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی است …

اما به جز چای‌های معمولی ، چای‌های گیاهی دیگه‌ای هم هستند که جنبه دارویی دارند و خواص آنها باعث درمان بسیاری از بیماری‌های مختلف میشه ، امروز پکیج لوکس دم نوش گیاهی NEWSHA رو به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که شامل 10 چای با طعم‌های زنجبیل ، بلوبری ، گل گاو زبان ، زعفرانی ، هل ، آلبالو و … و دارای خواص درمانی مختلفه و به شما این امکان رو میده تا با انواع طعم‌های مختلف چای آشنا بشید.
همچنین دمنوش های نیوشا برای کاهش وزن نیز استفاده میشوند . مکانیزم کلی دمنوش های نیوشا به این صورت است که اشتها را کم و متابولیسم بدن را افزایش میدهد .

– دارای مجوز وزارت بهداشت،سازمان دارو و غذا و سیب سلامت
– دارای خواص درمانی مختلف
– برند: NEWSHA

نظرات درباره دمنوش های نیوشا

 

دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.


پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *