کاهش وزن با دمنوش نیوشا – لاغری با دمنوش نیوشا – دمنوش نیوشا

 

دوستان عزیزی که تازه به جمع ما پيوستن و مي خواهند رژيم دمنوش های سلامت کاهش وزن نیوشا را شروع نمايند مي خواهند از نتيجه رژيم درماني نیوشا خود قبل از شروع برنامه اطميناني داشته باشند. بويژه افرادي که ساليان متمادي از افزايش وزن رنج برده و گاه دچار عوارض ناخواسته چاقي و يا درمان آن شده اند و رژيمهاي غذايي و شیمایی و ناصحیح متعدد را تجربه نموده اند. لذا در هنگام مراجعه به مشاور و یا تماس تلفنی هميشه پرس و جو مي نمايند و سوالاتي از قبيل سوالات ذيل براي آنان مطرح است:

✅چقدر اين رژيم نیوشا موثر است؟
✅آيا قابل انجام مي باشد و من مي توانم با توجه به شرايط زندگي و بدنی ام آن را انجام دهم؟
✅آيا دمنوش نیوشا عوارضي را بدنبال نخواهد داشت؟
✅مکانیسم عملکرد به چه صورت هست و کاهش وزن دمنوش نیوشا چگونه صورت میگیرد؟

اگرچه شما مي توانيد اين اطلاعات را از مشاور دریافت کنید اما لازم است این نکته را بدانید که تمامی محصولات شرکت پارس نیوشانیک به صورت کاملا مکانیزه ، بهداشتی ،? درصد طبیعی و ارگانیک زیر نظر متخصصین کار آمد و مجرب گیاه پزشکی و گیاه درمانی تولید و بسته بندی میشود.

نکته قابل توجه اینکه تمامی محصولات نیوشا دارای علامت استاندار ایران،سیب سلامت
✅شماره ثبت 34/176 49 از سازمان غذا و دارو
علامت حلال و
مهمتر از همه علامت eco میباشد،برگ سبز تاییدیه اتحادیه مواد غذایی اروپا
که تماما زیر نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تولید میشوند.
و به عنوان محصولات درمانی نیوشا استفاده میشوند.

دمنوش های کاهش وزن نیوشا متناسب با شرایط بدنی ، متابولیکی و فیزیولوژیکی هر فرد به صورت منحصر فرد میتواند به طور متفاوت در پکیج قرار گیرد و به مصرف کننده توصیه شود، دمنوش های لاغری نیوشا سازگار با شرایط شما انتخاب شده و دستور مصرف خاص خود را دریافت میکنید ،که دلیل از مشاوره به همین علت میباشد.

✅در این روش کاهش وزن و چربی سوزی با دمنوش نیوشا ،هیچ گونه رژیم سخت غذایی و طاقت فرسا وجود ندارد و فقط صرفا پرهیز غذایی وومدیریت وعده های غذایی به شما داده میشود و فقط طبق دستور مصرف داده شده پیش میروید ،و در طول دوره مصرف دمنوش نیوشا به صورت مکرر پیگیری و مشاوره حین مصرف دریافت میکنید.
دمنوش های لاغری نیوشا با ایجاد 4 فاکتور اساسی در بدن :
1.افزایش سطح سوخت و ساز بدن
2.کاهش اشتهای کاذب ،بهبود و تنظیم دستگاه گوارش
3.ایجاد کاتالیزورهای چربی سوز در بدن از طریق خواص گیاهان موجود و تجزیه بافت های انباشت چربی
4.جلوگیری از شارژ مجدد سلول چربی در بدن(جلوگیری از ایجاد بافت چربی جدید در بدن )
کاهش وزن را برای شما بهمراه دارد.

نکته مهم:
این روش کاهش وزن با دمنوش نیوشا کاملا طبیعی بوده و تاثیرات مصرف بر خلاف رژیم های باطله و خودسرانه که تاثیر مخرب بر روی بافت های عضله و در نتیجه از دست دادن اب بدن میشود ،روی بافت های انباشت شده چربی در بدن فرد میباشد.

با آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای تمام همراهان
مشاور و متخصص شرکت نیوشا نیک


 

دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید.


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *