۵ اصلی که درباره ی دمنوش نیوشا باید دانست

 

چای های سبز و سیاه و دمنوش های مختلف گیاهی در جهت بالا بردن سلامتی و تناسب اندام بسیار کارآمد هستند ولی با توجه به پیشنهادات یک متخصص تغذیه، دمنوش گیاهی باید با دوزهای مشخص مصرف شوند. دمنوش های نیوشا برای سلامتی شما بسیار مفید هستند و بدلیل اینکه فاقد کافئین هستند، اعتیاد آور نیستند. درصورتی که می خواهید کافئین روزانه ی خود را برای بدن خود تامین کنید، دمنوش نیوشا را جایگزین نوشیدنی هایی که حاوی کافئین هستند کنید.


آیا من باید دمنوش نیوشا بخورم و چرا؟

استفاده از دمنوش نیوشا برای سود بردن از فواید دارویی(مانند کاهش وزن، تنظیم قند خون و…) آنها است. مصرف بیش از اندازه و بی رویه ی دمنوش های گیاهی و دمنوش نیوشا صحیح به نظر نمیرسد، با وجود این اکثر دمنوش های گیاهی موجود در ایران به ویژه دمنوش نیوشا برای سلامتی اغلب افراد و حتی برخی از محصولات دمنوش نیوشا برای زنان شیرده مفید هستند.

آیا مصرف دمنوش به کاهش وزن کمک می کند؟

کاهش وزن با مصرف چای سبز اثبات شده است. بررسی ها حاکی از این است که آنتی اکسیدان های چای سبز نیوشا از سلول های بدن در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کنند. نتایج یک بررسی منتشر شده در یک نشریهنشان می دهد که پس از مصرف چای سبز نیوشا، تولید حرارت در بدن افزایش می یابد، در نتیجه سرعت سوزانده شدن کالری و چربی در بدن افزایش یافته و تجزیه می شود. چای اولانگ هم از چای های گیاهی مفید نیوشا است که به کاهش وزن کمک می کند.

کیفیت دمنوش خریداری شده مهم است؟

زمانی که می خواهید دمنوش های گیاهی تهیه کنید، حتماً به کیفیت، برند و بسته بندی محصول خریداری شده دقت کنید. برخی از تولیدکنندگان، در تهیه ی این دمنوش ها از مواد اولیه ی بی کیفیت استفاده می کنند که می تواند برای سلامتی مضر باشد. حتماً به برچسب محتویات روی جعبه دقت کنید. دمنوش نیوشا با استفاده از عالی ترین گیاهان و میوه ها برای تولید استفاده کرده و دارای بسته بندی بسیار با کیفیت می باشد که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید و به دست شما عزیزان می رسد.

تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در مورد خواص و ویژگی های دمنوش نیوشا توسط مشاور ارشد شرکت نیوشا در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. اطلاع از محتویات دمنوش نیوشا و اصلی ترین خواص آن مثلا مدّر یا مسهل بودن و.. مفید است.

مصرف منظم این دمنوش ها برای سلامتی مفید است؟

مصرف دمنوش های نیوشا برای سلامتی و تناسب اندام شما مفید است و نوشیدن برخی از آن ها به کاهش وزن،  هضم غذا و کاهش علائمی مثل تهوع و استفراغ کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم و در حد اعتدال دمنوش های گیاهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، دیابت و برخی از انواع سرطان ها را در دراز مدت کاهش می دهد.


آیا دمنوش های نیوشا آرام بخش هستند؟

دمنوش های نیوشا بخاطر داشتن ویژگی هایی مانند خواص آنتی اکسیدانی، آرام بخشی و دیگر خواص دارویی شناخته می شوند برای مثال چای زنجبیل نیوشا، کاهنده ی حالت تهوع و استفراغ است، به هضم غذا کمک می کند وبرای درمان گلودرد و سردرد هم مفید است. چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا برای درمان تهوع و استفراغ استفاده می شود و در تسکین علائم نفخ و گاز معده و روده مفید است و به کاهش اشتها و کاهش حجم معده کمک می کند. رازیانه هم ادرار آور است و خطر ابتلا به بیماری های کلیوی را کاهش می دهد. بابونه آرام بخش است و به خوابی آرام کمک می کند. اکثر دمنوش های نیوشا به دلیل داشتن این خواص آرام بخش و کاهنده ی استرس هستند.


جهت سفارش دمنوش نیوشا میتوانید یکی از راه های زیر اقدام کنید: دقت داشته باشید دمنوش نیوشا اینترنتی به فروش میرود. در جایی مغازه دمنوش نیوشا و فروشگاه دمنوش نیوشا وجود ندارد. تمامی پک ها و قیمت ها زیر نظر شرکت میباشد.

شماره سفارش تلفنی دمنوش نیوشا : 09350743800

سفارش تلگرامی دمنوش نیوشا : 09350743800

سفارش آن لاین دمنوش نیوشا – سفارش اینترنتی دمنوش نیوشا

 

 

پک لاغری : دمنوش هاى نیوشا فوق العاده خوشمزه و اثر بخش است که در زیر خواص هرکدام تشریح شده است :

خواص هرکدام از دمنوشهای پک لاغری

☕چای سبز و آلوئه ورا و عسل نیوشا

باعث میشه در دوران لاغری پوست شما شل نشه و همچنین لکه های پوستی و چینهای ریز صورت ازبین خواهد رفت و بهتره بعد از نوشیدن تی بگ را روی پوست ماساژ بدید

☕چای سبز به همراه لیمو و به لیمو نیوشا :

این دمنوش بخاطر ویتامین Cموجود در لیمو خاصیت آنتی اکسیدان چای سبز را ۵برابر کرده و لاغری رر خیلی سریعتر میکنه

☕دمنوش معطر تمشک آبی یا بلوبری نیوشا:

اگر قبل از فعالیتهای ورزشی یا پیاده روی مصرف بشه باعث میشه چربیهای شکم و پهلو آب بشه و شما شکمی صاف داشته باشید
بلوبری بخاطر ملح منگزی که داره تاثیر مستقیم بر روی سلولیتهای چربی داره

☕چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا:

میکس نعناع فلفلی با چای سبز خواص چای سبز را چند برابر کرده و طعم گس چای سبز را برامون خوب کرده،باعث میشه معده شما به مرور زمان جمع بشه یعنی دقیقا مانند کاری که خرمالو با دهان شما میکنه یعنی حالت گس و جمع شدن همچنین باعث میشه باکتریهای معده و روده ازطریق مجاری ادرار دفع بشه و نفخ معده رو میگیره

☕دمنوش کرن بری نیوشا :

آب کننده چربی های انباشته شده و سلولیت ها در ناحیه شکم پهلو،بازو و ران کرن بری برای قلب،کلیه و مجاری ادرار مفید هست

☕دمنوش ریز میوه هاى قرمز نیوشا :

کمک به چربى سوزی، تصفیه کننده خون و کبد چرب، خنک کننده بدن، باعث افزایش جذب آهن و خونسازی، تنظیم کننده قاعدگی

دمنوش های دیگه ای در پک لاغری  استفاده میشه مانند زرماری،دارچین،زنجبیل، و … که بر اساس مشخصات شما به پک لاغری نیوشا افزوده میشه. و اصلی ترین خواصش کاهش اشتها و چربی سوزی هست.
این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، استفاده از پکیج دمنوش لاغری پیشنهاد عالی برای کاهش وزن است.

.
باید توجه داشته باشید تمام محصولات داخل پک لاغری موجود میباشد و پک دمنوش نیوشانیک مجموعه ای از چندین دمنوش می باشد.


دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…

مشاوره و سفارش از طریق تلگرام میخواید؟! کلیک کنید
09350743800

 

.


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *