کسب نشان طلایی برند شایسته ملی توسط نیوشا

افتخاری زرین و معتبر به افتخارات کمپانی صادق ، شفاف و اصولی نیوشا اضافه شد.

افتخارات و نشان های معتبر از آنِ ماست و بهترین بودنمان را باز هم در اقدام و عمل نشان دادیم

کسب نشان طلایی برند شایسته ملی توسط نیوشا

شنبه 11 آذر 1396

دومین کنگره سراسری نشان شایسته ملی با رویکرد «اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال» روز پنجشنبه، 2 آذر ماه 96، در محل سالن همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه که با حضور مقامات علمی رتبه کشوری و لشگری، چهره های سرشناس علمی و دانشگاهی، کارآفرینان و نخبگان صنعت و اقتصاد کشور در جمع اصحاب رسانه برگزار شد، برند نیوشا پس از احراز صلاحیت های لازم، موفق به کسب تندیس طلایی برند شایسته ملی و همچنین مدال 5 ستاره اعتماد مشتری شد.

 

 

 


برای آگاهی بیش تر ازین نشان معتبر ،
گفتنی است این طرح سراسری بر اساس بند 2 راهبردهای هشتگانه حمایت از حقوق مصرف کنندگان برابر تبلیغات گمراه کننده یا اطلاعات نادرست ، برای انتخاب آگاهانه کالا و خدمات و با نظارت دقیق بر مستندات ارائه شده از سوی برندها در حوزه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع برگزار شده است.

محورهای اصلی برنامه ، معرفی و الگوسازی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری در هر حوزه تولیدی و خدماتی، تعریف و تبیین جایگاه نشان اعتماد مشتری در بین مصرف کنندگان ایرانی کالا و خدمات از طریق رسانه ها و نیز بررسی فرصت های موجود در محصولات ایرانی برای ورورد به بازارهای بین المللی است.

قرار است جوایز برگزیدگان و برندهای مشتری مدار پس از احراز صلاحیت لازم در مراسم اختتامیه در قالب جایزه نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری داده شود.


دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید.


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *