پک کبد چرب

پک کبد چرب

کبد چرب (Fatty liver) یا استئاتوز واژه کلی برای اشاره به جمع شدن چربی در کبد است. وجود چربی در کبد، طبیعی می‌باشد، اما اگر این میزان از چربی بیشتر از ۵ تا ۱۰ درصد وزن کل کبد شود، فرد به بیماری کبد چرب دچار شده است. کبد چرب یک بیماری درمان پذیر است ولی بعضی اوقات می‌تواند باعث اثرات و عوراض خطرناکی شود. کبد چرب معمولا نشانه و علامتی نداشته و باعث آسیبی همیشگی و برگشت پذیر نمی‌شود.

وظیفه کبد بررسی هر غذایی که می‌خوریم و هر نوشیدنی که می‌نوشیم برای تصفیه مواد خطرناک است. اگر میزان زیادی چربی در کبد وجود داشته باشد، این فرآیند دچار مشکل می‌شود. در بعضی از مواقع کبد چرب باعث التهاب و یا زخم های کبدی می‌شود. در شدیدترین حالت کبد چرب فرد دچار نارسایی کبدی می‌شود.

کبد چرب بیماری معمولی است و ۱۰ تا ۲۰ درصد افراد در ابالات متحده دچار این بیماری می‌باشند. اکثر موارد کبد چرب در سنین بین ۵۰ تا ۶۰ سال تشخیص داده می‌شود. زمانیکه کبد چرب بدلیل سایر مشکلات رخ می‌دهد، خطرناک بوده و باید به موقع برای درمان اقدام کرد.

استفاده از دمنوش های گیاهی نیوشا کمک شایانی به پیشگیری و درمان کبد چرب می نماید. دمنوش های نیوشا با پاکسازی سلول های کبدی از بافت های چربی موجب سلامتی کبد و نهایتا سلامتی فرد می شود.

پک پاکسازی کبد چرب – دمنوش نیوشا، می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

پک کبد چرب نیوشا کمک چشمگیری در پاکسازی کبد چرب دارد .
برای مثال “یکی از دمنوشهای این پک” دمنوش ریز میوه های قرمز میباشد .
این محصول ، ترکیبی از ریزمیوه‌های قرمز مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است. زرشک به کار رفته در این محصول، زرشک قرمز که برای تزئین غذا به کار می‌رود نیست، بلکه زرشک سیاه معروف به زرشک کوهی است که یکی از پرخاصیت‌ترین انواع زرشک می‌باشد.

غیر از محصول اشاره شده ، حدود 5 نوع محصول دیگر در پکیج پاکسازی کبد چرب موجود میباشد.


 

دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.


پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *