عنوان: خرید پک های لاغری – فروش پک لاغری سلام تی – دمنوش نیوشا – شرکت نیوشا – نیوشانیک

دمنوش نیوشا یا پک دمنوش لاغری ویژه کاملا گیاهی است . دمنوش نیوشا زیر نظر بهداشت میباشد. پک لاغری سلام تی شامل چیست؟ پک لاغری شامل چندین نوع دمنوش میباشد که در طول روز و در طی دوره 40 روزه استفاده میشود. در زیر بهترین پک لاغری یا بهترین دمنوش نیوشا را معرفی میکنیم. تاثیر پک لاغری با دمنوش نیوشا بسیار چشم گیر و فوق العاده میباشد . خب شاید سوال شما این باشه پک لاغری با دمنوش نیوشا چطوره؟؟ در دنیای امروز که سراسر خوراکی های شیمیایی فرا گرفته ، مصرف خوراکی های گیاهی چای نیوشا خارج از لطف نیست .

دمنوش نیوشا

پک دمنوش لاغری نیوشا طبق اصول و تحقیقات علمی و تحت نظارت و تاییدیه وزارت بهداشت و علوم تولید و توصیه می شود و تمامی مجوزهای بهداشتی و صنفی را از وزارت بهداشت و بازرگانی اخذ کرده است. دمنوش های گیاهی نیوشا هیچ گونه عوارض کبدی یا کلیوی یا افتادگی پوست را به دنبال نخواهد داشت.

توضیحات و خرید پک لاغری ویژه:


آنچه که باید در مورد پک لاغری و دمنوش نیوشا و پکیج لاغری بدانید.

شرکت دمنوش نیوشا برای اولین بار با کمک مشاوران برتر نیوشا پک لاغری با دمنوش نیوشا  را عرضه کرده است. دمنوش های پک لاغری و دمنوش نیوشا کاملا گیاهی هست، محصولات نیوشا زیر نظر سازمان غذا و دارو می باشد و تایید شده ی وزارت بهداشت و درمان کشور هست. برای خرید دمنوش نیوشا و پک لاغری نکات زیر را مطالعه کنید.

دمنوشهای پک لاغری و کاهش وزن بر اساس شرایط بدنی افراد مشخص می شود و اینطور نیست که تمام افراد دمنوشهای یکسان مصرف کنند. با این حال در زیر یک سری از دمنوشهای لاغری و معرفی میکنیم.

دمنوش نعناع فلفلی + چای سبز

استفاده از گیاه نعناع فلفلی از قدیم در طب سنتی رایج بود. این گیاه، برای از بین بردن نفخ شکم، قولنج، جلوگیری از رشد باکتری های بیماری زا، کمک به صاف کردن و شل کردن عضلات کاربرد داشت. نعناع فلفلی ضد استفراغ، معرِق، ضددرد، ضداسهال، ضدمیکروب و مدرّ هم هست.

دمنوش رزماری + گل محمدی + چای سبز

در طب سنتی از رزماری برای بهبود هضم، درمان افسردگی، سردرد و سرفه استفاده می شود. جوشانده ی آن معده را پاک می کند .رزماری اثر ضدعفونی کننده و معرِق داشته و جریان خون را در اندامهای شکمی افزایش می دهد. این گیاه، در تحریک میزان ترشح شیره های گوارشی و صفرا بسیار مفید است.

در طب سنتی، گل محمدی برای درمان دردهای سینه و شکم، سوءهاضمه، سرفه، افسردگی، استرس عصبی، آلرژی، سردرد و میگرن کاربرد دارد. این گیاه تقویت کننده ی عملکرد قلب، ضد اسپاسم، مسهل و برطرف کننده ی گرفتگی سینه و برونشیت هم هست.

دمنوش آلوئه ورا + چای سبز

در طب سنتی، از آلوورا برای برطرف کردن یبوست، اگزما، شورۀ سر و ریزش مو استفاده می شود. این گیاه را برای کنترل دیابت و درمان آسم، سؤهاضمه و بیماری های کبدی مفید می دانند.

دمنوش ریزمیوه های قرمز (میکس بری) : ترکیبی از ۶ نوع ریزمیوه قرمز است:

  1. تمشک
  2. زرشک کوهی
  3. توت فرنگی
  4. کرن بری
  5. چای ترش
  6. آلبالو

این دمنوش لاغری یکی از بهترین و تاثیرگذارترین دمنوش هایی است که به علت خواص بسیار زیادش در همه ی پک های لاغری قرار دارد. از مهمترین ویژگی های این دمنوش می توان به چربی سوزی بالا، بالا بردن سوخت و ساز بدن، پاکسازی کبد، رفع یبوست و بواسیر به علت داشتن فیبر فراوان، کاهش فشار خون، کاهش کلسترول خون و… اشاره کرد.

دمنوش چای سیاه + تمشک آبی ( بلوبری )

کاهش وزن – چربی سوز قوی 

نتایج یک مطالعه روی موش های آزمایشگاهی نشان می دهد که آنتوسیانین های تمشک آبی در هر دو مدل چاقی ناشی از رژیم غذایی و چاقی ژنتیکی به کاهش وزن کمک می کند. همچنین موثر در صاف کردن چربی های شکم.

باید توجه داشته باشید تمام محصولات داخل پک لاغری موجود میباشد و پکیج مجموعه ای از چندین دمنوش می باشد.


محصولات پک لاغری ویژه :


سفارش تلگرامی پک لاغری

.
برای سفارش تلگرامی روی آیکون زیر کلیک کنید و در تلگرام پیام بدید. یا شماره زیر را ذخیره در تلگرام یا واتس اپ پیام بدید
09350743800


همچنین برای شما عزیزان امکان پرداخت درب منزل فراهم هست. برای اطلاعات بیشتر پیام بدید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *