امروز با پک لاغری دمنوش سبد محصولات تولیدی دمنوش های نیوشا گستره وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی نیوشا و همچنین پودرهای قهوه نیوشا است که با برند تجاری «نیوشا» تولید می شوند.

پک لاغری دمنوش  در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند. کارخانه بسته بندی نیوشا واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد تهران مجهز به مدرن ترین دستگاه های اختلاط، فرآوری و بسته بندی در اشکال و اوزان مختلف است.

در این کارخانه، مواد اولیه تهیه شده از کشاورزان داخلی و خارجی جمع آوری گردیده و پس از کنترل های کیفی و کمی لازم و اطمینان از اینکه این مواد اولیه بهترین و مرغوب ترین کیفیت ممکن را دارند، نسبت به خشک سازی و فرآوری آنها اقدام می گردد و سپس واحد تولید نیوشاداریان با اختلاط و فراوری مواد اولیه بر اساس اصول علمی، محصولاتی طبیعی با طعم دلچسب و در عین حال اثربخش تولید می کند.

امروز محصولات «نیوشا» جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بین مردم پیدا کرده و سهم قابل توجهی از بازار نوشیدنی ها را به دست آورده است.


برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.


توضیح کلی درباره پک لاغری دمنوش 

شرکت نیوشانیک یکی از برترین برندهای دمنوش گیاهی در کشور است که پکیج های سلامتی مختلف داره و مهمترین پکیج ، پیکج کاهش وزن نیوشا است.
نقطه قوت شرکت کاملا گیاهی بودن محصولات، بدون اسانس شیمیایی و کیفیت بسیار بالا در تولید است.

روش براساس طب سنتی استوار است که با استفاده از ۴ تکنیک :

۱. کاهش اشتها و کوچک کردن حجم معده

۲. افزایش متابولیسم

۳. چربی سوزی شکم و پهلو و شکستن سلولیت

۴. تقویت دستگاه گوارشی

باعث کاهش وزن و سایز طبیعی بدن می شود.

استفاده از پک لاغری دمنوش باعث می شود که بدن شما علاوه بر کاهش وزن، دارای عملکرد منظمی شود و در نتیجه همراه با لاغری بدنی سالم و با نشاط خواهید داشت.
از جمله مزیت های این روش بدون عوارض بودن آن، تامین ویتامین و املاح بدن و همچنین بهره مند شدن از خواص بالای گیاهان مورد استفاده است!

فرق دمنوش های نیوشانیک با عطاری ها و شرکت های دیگه :
.
.
چای و گیاهان نیوشانیک توسط پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا پرتو دهی شدن
و امکان وجود لارو و قارچ هایی که روی این گیاهان هست وجود نداره.
دوز و مقدار مشخصی از هر گیاه داحل تی بگ قرار داده شده تا مصرف زیاد آن عوارضی نده.
با برنامه ی کاملا مهندسی شده این دمنوش های نیوشا به دست مصرف کننده داده میشه و تحت نظر مشاوران سلامتی.


 

دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.



 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *