پکیج لاغری

به گزارش ایرن نیوشا :  پک لاغری  ه صورت کاملاً انحصاری برای هر فرد نوشته و تجویز میشود و مشاوران پس از پرسش بیش از 20 سؤال درخصوص شرایط بدنی و فیزیکی یک پکیج مناسب با مدت زمان مصرف مشخص پیشنهاد می کنند.

در ادامه برخی از دمنوش های لاغری به کار رفته در پکیج لاغری و نتیجه استفاده از آنها بیان شده است:

دمنوش چای سبز و نعنا فلفلی کیسه ای نیوشا : تأثیر بالایی در کاهش وزن ، کاهش اشتها و تناسب اندام

دمنوش چای سبز و آلوئه ورا و عسل کیسه ای نیوشا : مناسب برای حفظ شادابی و طراوت پوست و صورت در حین کاهش وزن و همچنین رفع یبوست

دمنوش چای سبز و رزماری و گل محمدی کیسه ای نیوشا : افزایش سوخت و ساز و مکانیزم بدن و کمک به شادابی پوست و مو

دمنوش چای سبز و لیمو و به لیمو کیسه ای نیوشا : کاهش اشتها ، کاهش ریزه خواره و پر اشتهایی عصبی و افزایش متابولیسم

دمنوش بلوبری یا تمشک آبی کیسه ای نیوشا : این دمنوش چربی سوزی بسیار قوی به خصوص در ناحیه شکم و پهلو و صاف شدن شکم دارد.

دمنوش حس خوب زندگی کیسه ای مثلثی نیوشا : این دمنوش ترکیبی از زیره ، زنیان و آویشن و عسل بوده و عملکرد شگفت انگیزی در لاغری دارد

دمنوش کرن بری کیسه ای نیوشا : افزایش چربی سوز و کاهش سلولیت شکم و پهلو وران و بازو

پک لاغری

با توجه به وضعیت فرد از لحاظ میزان اضافه وزن، پرخوری عصبی و اشتهای کاذب، فشار خون، کبد چرب، مشکلات معده، زنان باردار و شیرده، مشکلات تیروئید و سایر موارد، علاوه بر دمنوش گیاهی لاغری ذکر شده در پک لاغری، ممکن است به پیشنهاد مشاور مواردی اضافه یا حذف گردد از جمله: دمنوش به لیمو، دمنوش میکس بری (ریز میوه های قرمز)، دمنوشچای ترش، بادرنجویه، بهار نارنج، دارچین، رزماری، گل محمدی و سایر دمنوش ها که همگی بنابر تشخیص مشاور مربوطه و پس از مشاوره رایگان صورت می گیرد.

پک های لاغری

با توجه به میزان اضافه وزن و چربی های توده ای بدن پک های لاغریبراساس زمانبندی به شما پیشنهاد می گردد ؛ گرچه درخصوص نتیجه حاصله عدد دقیقی نمیتوان ارائه داد چرا که طرز استفاده و سیستم بدن در افراد متفاوت میباشد همچنین مصرف مرتب ، انگیزه شخصی ، میزان فعالیت روزانه سبک زندگی ، سبک غذا خوری ، خواب و بیداری و… ممکن است دخیل باشند، اما به طور کلی میزان کاهش وزن به شرح ذیل می باشد:

✓ پکیج لاغری ۴۰ روزه || حدود ۴ تا ۶ کیلو کاهش وزن
✓ پکیج لاغری ۶۰ روزه || حدود ۶ تا 10 کیلو کاهش وزن
✓ پکیج لاغری ۸۰ روزه || حدود ۹ تا ۱۲ کیلو کاهش وزن

لازم به ذکر است تشخیص مدت زمان بر عهده مشاور لاغری شما بوده و برنامه مصرف داده خواهد شد .


پک لاغری شیردهی

بارداری و چاقی پس از زایمان یکی از بزرگترین دغدغه های اکثر خانم ها می باشد؛ چرا که هرچقدر هم قبل از زایمان اندام و وزن ایده آلی داشته باشید باز هم پس از زایمان، افزایش وزن و سایز به طور قطع رخ خواهد داد. لذا پک لاغری شیردهی نیوشا برای این افراد بسیار مناسب میباشد. این پک زیر نظر مشاورین مجرب نیوشا تهیه شده و به نحوی برای شما بسته میشود که هیچگونه تداخلی با دوران شیردهی ندارد. دقت داشته باشید این با دیگر پکیج ها متفاوت هست و حداقل 6 ماه از دوره شیردهی باید زمان گذشته باشد .

نتایج پکیج دمنوش نیوشا

می توانید در عضویت در کانال و گروه مصرف کننده گان نتایج بقیه افراد را ملاحظه بفرمایید .


 

دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.


 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *