آیا لاغری با دمنوش های لاغری – دمنوش نیوشا حقیقت دارد؟

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان درباره تاثیر واقعی دمنوش های گیاهی بر لاغری گفت: این روزها بسیاری از افراد با هدف لاغری اقدام به مصرف دمنوش‌های گیاهی می کنند که در بسیاری موارد در نتیجه مصرف  این داروها و یا دمنوش‌های گیاهی موفق به کاهش وزن خود می شوند اما اینکه تا چه اندازه این کاهش وزن بدلیل مصرف این دمنوش‌های گیاهی است، برای بسیاری سوال است .اینکه بسیاری از این دمنوش‌های گیاهی با کاهش اشتها باعث کاهش وزن می شوند حقیقی غیر قابل انکار است اما برای نتیجه گیری از این دمنوش‌های گیاهی لاغری باید مقادیر بسیاری زیادی در طول روز از این دمنوش‌ها مصرف کرد. یک قرص چای سبز معادل 12 لیوان دمنوش چای سبز است پس یک فرد برای استفاده از تاثیر دمنوش گیاهی باید مقادیر زیادی از این نوع گیاهان مصرف کند، که برای همه امکان پذیر نیست اما در بسیاری موارد شاهد بودیم که مصرف کنندگان از نتیجه این دمنوش‌های گیاهی راضی بودند. رئیس کمیته تغذیه هیئت پزشکی ورزش اصفهان گفت: اکثر کسانی که ادعا می کنند با مصرف دمنوش‌های گیاهی در کاهش وزن موفق بوده‌اند همزمان با مصرف این دمنوش‌های گیاهی لاغری، کالری های دریافتی خود را نیز کم کرده‌اند و علاوه بر آن به ورزش یا پیاده روی پرداخته‌اند. این متخصص تغذیه گفت: مصرف داروهای گیاهی و فرآورده های سنتی با سلامتی تعارضی ندارد، اما افراط در مصرف این قبیل محصولات، منجر به مسمومیت کبد می شود. لاغری و کاهش وزن را باید بر اساس یکسری اصول علمی و آزمایش شده به انجام رسانید . لاغری بی ضرر و آسان که بر پوست و زیبایی اثر سوء نداشته و بر سلامتی نیز مضر نباشد را باید با کاربرد اصول تغییر در سبک زندگی و عادات غذایی و تحرکی که در یک برنامه مدون در اختیار قرار می گیرد به انجام رساند. گیاهان داروئی موثر بر لاغری و کاهش وزن به عنوان سرعت بخش می توانند روند چربی سوزی را سرعت بالایی بدهند.

منبع : newshadrinks


‌ چرا دمنوش های نیوشا ؟

✅استفاده منظم از دمنوش های لاغری طبق دستور العمل منحصر به فردی که از طرف مشاور به شما داده میشود موجب می شود کالری های اضافه در بدن(کالری های موجود در مواد مصرفی ) کاهش پیدا کرده و در نتیجه شما را به وزن ایده آلتان خواهند رساند.

این محصولات لاغری نیوشا تاثیرات عالی بر سیستم متابولیسم و متابولیکی افراد گذاشته ،سوخت و ساخت بدن را به طور طبیعی در فرد افزایش میدهد.
از دیگر تاثیرات فوق العاده مصرف دمنوش های لاغری میتوان به بهبود عملکرد سیستم گوارش و هضم اشاره کرد.

بنابراین جذب و دفع مواد مصرفی در طول شبانه روز به بهترین نحو صورت میگیرد.

✅از دیگر خواص این گیاهان لاغری نیوشا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موجب کاهش کلسترول مضر خون ،تنظیم قند و فشار خون میشود و حالت ضد باکتریایی و سم زدا دارد، سیستم گوارش را ضد عفونی کرده و تاثیرات مثبت و چشمگیر بر روی معده و هضم غذا دارد.

✅همچنین دمنوش های نیوشا برای پوست فوق العاده اثر بخش و مفید میباشد.

طبق طب سنتی، امروزه گیاهان دارویی یکی از عوامل قوی ضد سرطان به حساب می ایند.

این محصولات نیوشا حاوی گیاه چای سبز نیز می باشند و چون چای سبز حاوی ماده ای به نام فلوررای خواص فوق االعاده ایی همچون خاصیت ضد سرطانی (مخصوصا ام اس )،ضد دیابت، بیماری های قلبی و عروق،بیماری اعصاب و افسردگی و ….میباشد.

شما با در اختیار داشتن دمنوش های نیوشا می توانید با هزینه مناسب به اندام دلخواه خود برسید.این محصولات کاهش وزن نیوشا این امکان را به شما می دهند که در خواب نیز چربی سوزی داشته باشید.

✅از مهمترین ویژگی های مثبت این دمنوش های گیاهی نیوشا که می توان به آن اشاره کرد این هست که هیچ گونه عارضه ای برای شما در بر نخواهند داشت بلکه بدن شما را در برابر انواع بیماری ها و امراض ایمن میکند.

نکته قابل تامل:

این روش کاهش وزن بدون هر گونه رژیم سخت غذایی و تحمل گرسنگی صورت میگیرد و به صورت کاملا طبیعی بافت های چربی انباشت بدن از بین میروند.

?و در آخر لازم به ذکر است محصولات گیاهی و ارگانیک نیوشا تحت نظارت سازمان غذا و دارو جمهوری اسلامی ایران و بنابر به خواص کاربردی درمانی تولید و تهیه میشوند و در اختیار هموطنان عزیز گذاشته میشود.

☑با ارزوی زندگی سالم و شاد برای همه عزیزان . بنابر این میتوان گفت دمنوش های لاغری حقیقت دارد .


 

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید.


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *