دمنوش های گیاهی نیوشا

فرآیند لاغری با دمنوش نیوشا

دمنوش لاغری  با بهره گیری از خواص برخی گیاهان موثر در روند لاغری و برخی میوه های استوایی و.. چند مورد را اصلاح می کنند که نهایتا منجر به کاهش وزن و کاهش سایز طبیعی با استفاده از دمنوش لاغری نیوشا در بدن خواهد شد.

کاهش اشتها

یکی از مهمترین عوامل موثر در لاغری کاهش کالری دریافتی و کاهش اشتها است. که البته راه آن رژیم های سرسخت نیست زیرا که بعد از یک مدت رژیم سخت را رها کرده و با ولع بیشتر ادامه به پرخوری می دهید. اما دمنوش لاغری نیوشا به کمک شما می آیند تا با خواص خود اشتهای شما را کنترل کنند.
به عنوان مثال: دمنوش گیاهی نعناع فلفلی نیوشا با طعم گسی که دارد منجر به کوچک شدن حجم معده می شود به گونه ای که میل به خوردن به شدت پایین می آید و فرد دچار پرخوری و اشتهای کاذب بیش از حد نمی شود.

افزایش مکانیزم بدنی ( سوخت و ساز )

با کاهش کالری دریافتی و مصرف خوارکی کمتر به طور طبیعی شخص منجر به کاهش مکانیزم بدنی می شود و آنگاه استوپ وزنی در بدن شخص اتفاق می افتد. دمنوش لاغری  با ترکیب گیاهان چربی سوز سوخت ساز و قدرت چربی سوزی بدن شما را بالا می برد تا دچار ایست وزنی نشوید و به راحتی کاهش سایز و وزن داشته باشید.

ایجاد کاتالیزور سوزاننده چربی (شکستن سلولیت چربی)

در پک لاغری نیوشا از میوه های چربیسوز مانند کرن بری ، بلوبری و… استفاده شده است که به دلیل اینکه سرشار از ملح منگنز هستند ، سلولیت (چربی های مقاوم انباشته شده زیر پوست) بدن را شکسته و به قند مایع تبدیل می کنند و جلوی تشکیل مجدد آنها را می گیرد.
به این ترتیب بخشی از این قند مایع به سرعت توسط بدن به انرژی تبدیل خواهند شد.

اصلاح طبع بدنی

برخی از افراد به دلیل مصرف بی رویه بعضی غذاهای ممنوعه که در زندگی خود دارند طبع مناسبی ندارند و این یکی از عوامل است که فرد به دلیل مثلا پایین بودن فشار خون دچار افزایش اشتها و اضافه وزن می شوند که در دوره مصرف پک دمنوش لاغری نیوشا این امر قابل اصلاح می باشد.

بهبود عملکرد سیستم گوارشی معده

یکی از علت های اضافه وزن و حتی استوپ وزنی افراد (افرادی که رژیم های سخت می گیرند و بعد از مدتی دیگر وزن کم نمیکنند) مشکلات معده ، روده و یبوست است که با مصرف دمنوش لاغری نیوشا مشکلات شما بهبود خواهد یافت و به راحتی کاهش وزن و سایز خواهید داشت.
کنترل این چند عامل به صورت همزمان توسط پک دمنوش لاغری نیوشا باعث می شود که بدن بدون هیچ عوارضی کاهش وزن را تجربه کند و فقط چربی های اضافه را دفع کند.

برای خرید پک های لاغری اینجا کلیک کنید

سایر خواص دمنوش نیوشا
دمنوش نیوشا علاوه بر لاغری و کاهش وزن خواص دیگری نیز دارد که با مصرف آن از این خواص بهره مند خواهید شد :

بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش
التیام بخش سردرد و میگرن
خوشبو کننده دهان
جلوگیری از پوکی استخوان
کاهش عوارض یائسگی
کاهش کلسترول خون
کاهش تری گلیسیرید
کنترل میزان قند خون
تقویت سیستم ایمنی بدن
پیشگیری از آلزایمر
تحریک متابولیسم بدن و چربی سوزی بیشتر
جلوگیری از کم خوبی
خواب راحت
تسریع کننده کاهش وزن و چربی سوزی بیشتر
درمان آرتروز
آرام‌بخش اعصاب و روان

 برای مشاوره دمنوش نیوشا و اطلاع از قیمت های دمنوش نیوشا به تلگرام پیام بدید .


 

دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.


پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *