خواص دمنوش برای لاغری 

پکیج های لاغری و کاهش وزن به صورت کاملاً شخصی برای هر فرد تنظیم  شده و مشاوران پس از پرسش درخصوص شرایط بدنی یک پک ویژه با مدت زمان مصرف مشخص پیشنهاد می کنند. برخی از دمنوش های لاغری به کار رفته در این پک به قرار زیر میباشند:

دمنوش چای سبز و لیمو : خاصیت کاهش اشتها

دمنوش چای سبز و آلوئه ورا و عسل : مناسب برای حفظ شادابی و طراوت پوست در حین کاهش وزن و همچنین رفع یبوست

دمنوش چای سبز و نعنا فلفلی : بسیار مؤثر در کاهش وزن و تناسب اندام

دمنوش بلوبری یا تمشک آبی : چربی سوزی بسیار قوی به خصوص در ناحیه شکم و پهلو

دمنوش حس خوب زندگی : این دمنوش ترکیبی از زیره ، زنیان و آویشن بوده و عملکرد شگفت انگیزی در لاغری دارد

دمنوش کرن بری : چربی سوز و کاهش سلولیت شکم و پهلو وران وبازو
.
.
.
.
.

انواع دمنوش های گیاهی لاغری

علاوه بر دمنوش گیاهی لاغری نیوشا ذکر شده در پک لاغری، با توجه به وضعیت فرد از لحاظ میزان اضافه وزن، دیابت، فشار خون، مشکلات معده، پرخوری عصبی و اشتهای کاذب، کبد چرب، زنان باردار و شیرده، مشکلات تیروئید و سایر موارد، ممکن است به پیشنهاد مشاور مواردی اضافه یا حذف گردد از جمله: دمنوش به لیمو، دمنوش میکس بری (ریز میوه های قرمز)، دمنوش چای ترش، بادرنجویه، بهار نارنج، رزماری و گل محمدی، دارچین و سایر دمنوش ها که همگی بنابر تشخیص مشاور و پس از جلسه مشاوره رایگان صورت می گیرد.

 

دمنوش نوعی نوشیدنی است که در آن بخشی از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوست میوه یا دیگر اجزای گیاهان دارویی که قابل حل در آب است، بصورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر در ایران نیز دمنوش های گیاهی و میوه‌ای مورد استقبال و مصرف بسیاری از افراد قرار گرفته است.

بدون تردید منافع درمانی استفاده از دمنوش ها به دلیل اینکه به نوعی داروی گیاهی محسوب می شوند بیش از هر چیز مورد توجه می باشد؛ اگرچه گیاهان دارویی منشاء طبیعی داشته و در مقایسه با داروهای شیمیایی عوارض بسیار کمتری ایجاد می‌کنند، اما مصرف بی‌ رویه و یا غیر علمی برخی از این گیاهان می‌تواند موجب عوارض ناخواسته و حتی مسمومیت های شدید گردد؛ گروه مشاوران ارشد “طعم خوب سلامتی” زیر نظر شرکت نیوشا، در کنار شما هستند تا به طور اختصاصی و با توجه به شرایط جسمانی و فیزیولوژیک شما، بهترین و مؤثرترین پکیج را به شما ارائه کنند.

 

مدت زمان و میزان کاهش وزن دمنوش های لاغری

پک دمنوش لاغری با توجه به میزان اضافه وزن و چربی های توده ای بدن زمانبندی می شوند؛ به طور کلی میزان کاهش وزن به شرح ذیل می باشد:

 

پک ۴۰ روزه || حدود 3 تا 7 کیلو کاهش وزن

پک ۶۰ روزه || حدود 6 تا 10 کیلو کاهش وزن

پک ۸۰ روزه || حدود 10 تا 14 کیلو کاهش وزن

 

   سفارش از طریق تلگرام میباشد ، داخل تلگرام پیام بدید ، کلیک کنید ???


.
.
.
.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *