انواع چای گیاهی نیوشا در دسترس هستند که از برگ، ریشه، میوه یا گل گیاهان مختلف تهیه شده است. تنوع و گزینه‌های انتخاب چای بی‌نهایت به نظر می‌رسد و خواص آن‌ها – چای گیاهی نیوشا – برای حفظ سلامت فوق‌العاده است. در اینجا به چند مورد از چای های گیاهی نیوشا که برای کاهش وزن استفاده می شود نگاهی می‌اندازیم. خواص چای گیاهی نیوشا فراوان است. ما به اختصار توضیح دادیم.

چای محبوب‌ترین و در عین حال سالم‌ترین نوشیدنی جهان، از زمانی که برای نخستین بار در چین باستان کشف شد سر تا سر کره‌ی خاکی را درنوردیده است. هزاران سال است که مردم جهان از خواص دارویی و طعم التیام‌بخش چای لذت می‌بردند. روزانه بیش از نیمی از جمعیت امریکا چای می‌نوشند.

در واقع، مردم امریکا در سال ۲۰۱۴ بیش از ۸۰ میلیارد وعده یا بیش از ۳.۶ میلیارد گالن چای نوشیدند، البته این رقم شامل میزان مصرف چای‌های گیاهی نمی‌شود. حقیقت امر این است که انواع چای یعنی چای سبز، سیاه، چای اولانگ و سفید از گیاه همیشه سبزِ گرمسیری یکسانی موسوم به کاملیا سیننسین تهیه می‌شوند.

دمنوش هاى نیوشا فوق العاده خوشمزه و اثر بخش است که در زیر خواص هرکدام تشریح شده است :

خواص هرکدام از انواع چای گیاهی نیوشا

☕چای سبز و آلوئه ورا و عسل نیوشا

باعث میشه در دوران لاغری پوست شما شل نشه و همچنین لکه های پوستی و چینهای ریز صورت ازبین خواهد رفت و بهتره بعد از نوشیدن تی بگ را روی پوست ماساژ بدید

☕چای سبز به همراه لیمو و به لیمو نیوشا :

این دمنوش بخاطر ویتامین Cموجود در لیمو خاصیت آنتی اکسیدان چای سبز را ۵برابر کرده و لاغری رر خیلی سریعتر میکنه

☕دمنوش معطر تمشک آبی یا بلوبری نیوشا:

اگر قبل از فعالیتهای ورزشی یا پیاده روی مصرف بشه باعث میشه چربیهای شکم و پهلو آب بشه و شما شکمی صاف داشته باشید
بلوبری بخاطر ملح منگزی که داره تاثیر مستقیم بر روی سلولیتهای چربی داره

☕چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا:

میکس نعناع فلفلی با چای سبز خواص چای سبز را چند برابر کرده و طعم گس چای سبز را برامون خوب کرده،باعث میشه معده شما به مرور زمان جمع بشه یعنی دقیقا مانند کاری که خرمالو با دهان شما میکنه یعنی حالت گس و جمع شدن همچنین باعث میشه باکتریهای معده و روده ازطریق مجاری ادرار دفع بشه و نفخ معده رو میگیره

☕دمنوش کرن بری نیوشا :

آب کننده چربی های انباشته شده و سلولیت ها در ناحیه شکم پهلو،بازو و ران کرن بری برای قلب،کلیه و مجاری ادرار مفید هست

☕دمنوش ریز میوه هاى قرمز نیوشا :

کمک به چربى سوزی، تصفیه کننده خون و کبد چرب، خنک کننده بدن، باعث افزایش جذب آهن و خونسازی، تنظیم کننده قاعدگی

این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، استفاده از پکیج دمنوش لاغری پیشنهاد عالی برای کاهش وزن است. اگر شما مایل به استفاده از دمنوش های کاهش وزن دیگر محصولات نیوشا که برای کاهش وزن استفاده میشود هستید ، روی لینک زیر کلیک کنید و به بخش پک لاغری بروید .

برای مشاوره و خرید محصولات چای و دمنوش نیوشا کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *