پس از حدود 18 ماه تلاش شبانه روزی ، کارخانه جدید نیوشا واقع در نصیرآباد تهران آماده بهره برداری رسمی گردیده است . این کارخانه که به عنوان یکی از مجهزترین و مدرن ترین کارخانه تولید انواع چای و دمنوش و پودرهای قهوه  در سطح کشور و حتی منطقه خاورمیانه شناخته می شود ، روز شنبه مورخ 18 شهریور افتتاح خواهد شد.
.
.

.
.
.

✳️با دمنوش ها چگونه لاغر میشویم ؟

✨راهکار ما برای کاهش وزن به این ترتیب هست که با استفاده از خواص گیاهان و برخی از میوه های استوایی توانسته ایم این سه فاکتور را درون بدن فرد بوجود بیاریم:

? کاهش اشتها (و بهبود عملکرد سیستم گوارش )
.
به عنوان مثال ؛ استفاده از خواص گیاهانی مثل نعناع فلفلی ،گیاه لیمو ،رز ماری و …
نعناع فلفلی به دلیل خاصیت گس کنندگی خود حجم معده را کاهش داده و اگر قبل از وعده غذایی استفاده شود معده کوچک شده و میل به خوردن به شدت کاهش پیدا میکند و فرد درگیر اشتهای کاذب و پرخوری نمیشود.

 

? افزایش سوخت و ساز طبیعی بدن:
.
بواسطه ترکیب گیاهان دارویی با چایی سبز مرغوب مانند آلوورا ، به لیمو و چای سبز لیمویی سوخت ساز بدن رو بالا رفته و قدرت چربی سوزی و سوخت کالری در بدن افزایش پیدا میکند.
سوخت و ساز بدن به میزان انرژی که بدن در حالت نرمال و بدون فعالیت بدنی مصرف میکنه گفته میشود.
.

? ایجاد کاتالیزورهای سوزاننده چربی (شکستن مقاومت بافت های انباشت چربی)
.
استفاده از دمنوش میوه هایی مثل بلوبری و کرنبری و …به دلیل اینکه سرشار از ملح منگنز هستند ،چربیهای بدن رو به قند مایع تبدیل میکنند.
و جلوی شارژ مجدد سلول های چربی را بدن فرد میگیرد و بدن مصرف کننده دچار ذخیره نابجا ی سلول های چربی در خود نمیشود.

بیشترین تاثیر بر روی چربیهای ناحیه پهلو و شکم است.
.
به این ترتیب بخشی از این قند مایع به سرعت توسط بدن به انرژی تبدیل شده و برخی هم توسط تعریق و یا ادرار از بدن دفع خواهند شد.
.

? ایجاد این سه عامل بصورت همزمان درون بدن باعث میشود که بدن بدون هیچ عوارضی کاهش وزن را تجربه کند و فقط چربی های اضافه دفع شوند.
.
.
.

سفارش از طریق تلگرام میباشد ، داخل تلگرام پیام بدید , کلیک کنید ???

 


.

 


پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *