1. مصرف روزانه ۸ لیوان آب

سالهاست بر این باوریم که نوشیدن آب به کاهش وزن کمک می کند. در واقع، طبق مطالعات انجام شده، ۳۰ تا ۵۹ درصد از افرادی که قصد کاهش وزن با دمنوش نیوشا دارند، میزان آب دریافتی بدن خود را افزایش می دهند. پژوهش های بسیاری نیز نشان دهنده ی این است که نوشیدن آب به میزان مشخص به کاهش وزن و سلامتی افراد کمک شایانی می کند.

نوشیدن آب موجب سوختن کالری بیشتری در بدن شما می شود، نوشیدن آب و دمنوش نیوشا قبل از وعده ی غذایی باعث کاهش اشتها شده و در نتیجه ریسک دریافت کالری اضافی روزانه را در شما به حداقل می رساند.

 

  1. عدم حذف وعده های غذایی، به خصوص صبحانه

زمانی که صبحانه را از وعده ی غذایی خود حذف می کنید، قند خون شما به پایین ترین مقدار خود می رسد، بنابراین انرژی کمتری خواهید داشت و همین سبب گرسنگی بیشتر شما در طول روز خواهد شد. در نتیجه، ریزه خواری و وعده ی غذایی ناهار و شام بیشتری را تجربه خواهید کرد که میزان کالری دریافتی بدن شما افزایش پیدا می کند.

  1. فعالیت بدنی به مدت 30 دقیقه بعد از دمنوش نیوشا، خانواده بری ها

داشتن فعالیت بدنی اعم از پیاده روی تند و اصولی، دویدن روی تردمیل، دوچرخه و یا رقص، بعد از مصرف دمنوش نیوشا مثل دمنوش بلوبری نیوشا، دمنوش کرن بری نیوشا و دمنوش میکس بری یا ریزمیوه نیوشا موجب می شود تا سطح چربی سوزی افزایش پیدا کند. دقت داشته باشید که فعالیت های روزمره و خانه داری جزو این فعالیت ها به حساب نمی آید و حتما باید حداقل زمان این فعالیت ۴۵ دقیقه بعد از مصرف دمنوش نیوشا باشد.

  1. حذف برنج از وعده ی شام و جایگزینی برنج قهوه ای به جای برنج سفید

برنج قهوه ای چگالی کمتری دارد، این بدان معنی است که با مصرف کمتری از برنج قهوه ای احساس سیری می کنید در حالی که کالری کمتری دریافت کرده اید. همچنین برنج قهوه ای سرشار از فیبر بوده و به هضم غذا قبل از نوشیدن دمنوش نیوشا کمک می کند.

  1. حذف نان سفید و استفاده از نان سنگک و نان سبوسدار

استفاده از نان سبوسدار و تیره در رژیم غذایی در کنار دمنوش نیوشا باعث کاهش چربی های شکم و پهلو می شود. این نان ها به دلیل دارا بودن ویتامین های B12، B14 و املاح مفید، به سادگی چربی های شکم و پهلو را از بین می برد.

 

  1. حذف روغن کنجد و استفاده از روغن زیتون در طول دوره لاغری دمنوش نیوشا

روغن زیتون دارای ویتامین E، پلی فنول ها و آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد در خون مقابله می کند. همچنین روغن زیتون به کاهش سطح کربوهیدرات ها در بدن کمک کرده و به دفع چربی خون کمک شایانی می کند.

  1. استفاده از قرص امگا ۳ و ویتامین D

استفاده از قرص امگا ۳ در کنار دمنوش نیوشا متابولیسم بدن شما را افزایش داده و موجب تنظیم ترشح انسولین، که عامل اساسی در از بین رفتن چربی های اضافی در بدن است، خواهد شد. همین امر موجب چربی سوزی بیشتر در بدنتان خواهد شد. همچنین مطالعاتی نشان داد که استفاده از قرص ویتامین D می تواند به مصرف غذاهای کمتر منجر شود که در نتیجه موجب دریافت کالری کمتری در بدن افراد می شود.

  1. مصرف منظم و به موقع دمنوش نیوشا

یکی از موارد بسیار مهم برای کاهش وزن با دمنوش نیوشا مصرف مرتب و به موقع دمنوش نیوشا است.

  1. حذف مواد قندی مصنوعی مانند شکر، نوشابه، دلستر

نوشیدن نوشیدنی های گازدار و با میزان شکر زیاد ژن های چاقی مفرط را تحریک و فعال کرده و بنابراین موجب افزایش وزن خواهد شد.

  1. استفاده از خود میوه بجای آبمیوه

از خود میوه بجای آبمیوه استفاده کنید زیرا وقتی آب میوه را می گیریم فیبر آن از بین رفته و فقط یک لیوان آبمیوه سرشار از قند مصرف میکنیم که خود می تواند به عاملی برای افزایش وزن تبدیل شود.

  1. حذف فست فود استفاده از مواد غذایی پروتئینی

فست فودها با وجود اینکه ممکن است حجم کمتری نسبت به غذاهای سنتی داشته باشند ولی کاملا پرکالری هستند. جالب است بدانید غذاهای پرکالری افراد را به مصرف بیشتر ترغیب می کنند.

  1. خواب منظم و کافی

خواب نامنظم و دیرهنگام روند کاهش وزن با دمنوش نیوشا را مختل می کند و خود عاملی برای چاقی محسوب می شود.

  1. دوری از استرس و اضطراب

استرس داشتن و استرس اینکه وزن کم نکنید موجب می شود تا کاهش وزن اتفاق نیفتد بنابراین در دوران استفاده از دمنوش نیوشا تا مدتی صرف نظر از نتیجه فقط با لذت دمنوش های خود را میل کنید و از شرایط استرس زا دوری کنید.


جهت سفارش دمنوش نیوشا میتوانید یکی از راه های زیر اقدام کنید: دقت داشته باشید دمنوش نیوشا اینترنتی به فروش میرود. در جایی مغازه دمنوش نیوشا و فروشگاه دمنوش نیوشا وجود ندارد. تمامی پک ها و قیمت ها زیر نظر شرکت میباشد.

شماره سفارش تلفنی دمنوش نیوشا : 09350743800

سفارش تلگرامی دمنوش نیوشا : 09350743800

سفارش آن لاین دمنوش نیوشا – سفارش اینترنتی دمنوش نیوشا

 


 

پک لاغری : دمنوش هاى نیوشا فوق العاده خوشمزه و اثر بخش است که در زیر خواص هرکدام تشریح شده است :

خواص هرکدام از دمنوشهای پک لاغری

☕چای سبز و آلوئه ورا و عسل نیوشا

باعث میشه در دوران لاغری پوست شما شل نشه و همچنین لکه های پوستی و چینهای ریز صورت ازبین خواهد رفت و بهتره بعد از نوشیدن تی بگ را روی پوست ماساژ بدید

☕چای سبز به همراه لیمو و به لیمو نیوشا :

این دمنوش بخاطر ویتامین Cموجود در لیمو خاصیت آنتی اکسیدان چای سبز را ۵برابر کرده و لاغری رر خیلی سریعتر میکنه

☕دمنوش معطر تمشک آبی یا بلوبری نیوشا:

اگر قبل از فعالیتهای ورزشی یا پیاده روی مصرف بشه باعث میشه چربیهای شکم و پهلو آب بشه و شما شکمی صاف داشته باشید
بلوبری بخاطر ملح منگزی که داره تاثیر مستقیم بر روی سلولیتهای چربی داره

☕چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا:

میکس نعناع فلفلی با چای سبز خواص چای سبز را چند برابر کرده و طعم گس چای سبز را برامون خوب کرده،باعث میشه معده شما به مرور زمان جمع بشه یعنی دقیقا مانند کاری که خرمالو با دهان شما میکنه یعنی حالت گس و جمع شدن همچنین باعث میشه باکتریهای معده و روده ازطریق مجاری ادرار دفع بشه و نفخ معده رو میگیره

☕دمنوش کرن بری نیوشا :

آب کننده چربی های انباشته شده و سلولیت ها در ناحیه شکم پهلو،بازو و ران کرن بری برای قلب،کلیه و مجاری ادرار مفید هست

☕دمنوش ریز میوه هاى قرمز نیوشا :

کمک به چربى سوزی، تصفیه کننده خون و کبد چرب، خنک کننده بدن، باعث افزایش جذب آهن و خونسازی، تنظیم کننده قاعدگی

دمنوش های دیگه ای در پک لاغری  استفاده میشه مانند زرماری،دارچین،زنجبیل، و … که بر اساس مشخصات شما به پک لاغری نیوشا افزوده میشه. و اصلی ترین خواصش کاهش اشتها و چربی سوزی هست.
این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، استفاده از پکیج دمنوش لاغری پیشنهاد عالی برای کاهش وزن است.

.
باید توجه داشته باشید تمام محصولات داخل پک لاغری موجود میباشد و پک دمنوش نیوشانیک مجموعه ای از چندین دمنوش می باشد.


دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…

مشاوره و سفارش از طریق تلگرام میخواید؟! کلیک کنید
09350743800

 


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *