? درمان ناراحتی‌های معده با گیاهان نیوشا :

?درمان درد معده  –  دمنوش نعناع نیوشا :
حتما شما هم شنیده اید که نعناع درمانی است برای معده درد و دل پیچه، بعد از مطالعه پژوهش های بسیاری، اثر کلیدی نعناع بر درمان معده درد تایید شده است. نعناع با داشتن اثر ضد اسپاسم در دستگاه گوارشی، می تواند تاثیر سریع و محسوسی داشته باشد.

روغن نعنا که از عصاره ای نعناع بدست می آید، نیز برای درمان دردهای معده استفاده می شود، اما برای استفاده خانگی به کسانی که از معده درد رنج می برند، نوشیدن چای نعناع می تواند بهترین پیشنهاد باشد. باید توجه داشته باشید که تمام گیاهان دارویی برای معده درد خوب نیست و ممکن است باعث سوزش معده و تشدید درد شود.

?تاثیر مثبت دمنوش هل نیوشا در گوارش بهتر غذا:
هل از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است. نوشیدن یک لیوان دمنوش هل پس از صرف غذا به هضم و گوارش بهتر غذا کمک می کند و می تواند بوی نامطبوع دهان را از بین ببرد.
مصرف هل تب را پایین می آورد، برای تسکین درد رماتیسم مفید است و ترشی معده را برطرف می کند. هل خواص گرمابخشی دارد و معده و روده ها را تقویت می کنند. همچنین عمل هضم غذا را بهبود می بخشد و تقویت کننده قلب است همچنین هل بادشکن است و گاز معده و گاز روده را از بدن خارج می‌کند و تقویت کننده بدن است.
? دمنوش دارچین نیوشا :
دارچین یکی دیگر از دارو های پرطرفدار معده درد است. ادویه ای گرم و خوش طعم که معده درد و حالت تهوع را با ترکیبات فلاونوئیدهایش کاهش می دهد. دکتر جیمز ای در کتاب “داروخانه سبز”، بهترین حالت خوردن دارچین را عنوان کرده است ،که میتوان دمنوش دارچین را به مدت 10 دقیقه در آب به حجم یک لیوان جوشاند و بعد نوشید.
? دمنوش زنجبیل نیوشا :
خیلی از ما شنیده ایم که زنجبیل راه حل مطمئنی برای حالت تهوع است، اما بهترین حالت زنجبیل، استفاده از زنجبیل و عصاره آن است که درون دمنوش ها موجود است. بسیاری از محققان آناستازیا در مقالات خود اعلام کرده اند که زنجبیل می تواند مشکلات صبحگاهی را با سرعت درمان کند.دمنوش زنجبیل را می توان به نوشیدنی های خود اضافه کرده و میل کرد.
? دمنوش بادرنجبویه نیوشا :
گیاهی است از خانواده نعناع که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به نعناع دارد ولی بوی آن متفاوت است. این گیاه که از گیاهان خوراکی دارویی پرمصرف دنیاست به نام ملیسا هم مشهور است و از زمان های قدیم در بسیاری از نقاط دنیا به عنوان ضدنفخ ،ضدتب و معرق مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین آثار بادرنجبویه که از نظر علمی به اثبات رسیده، آثار ضددرد ،ضدباکتری ، ضدویروس تبخال ،ضهیستامین ، ضدتب،ضدنفخ،آرامبخش ، خواب آور،مقوی قلب ،مقوی معده و ضداسپاسم است.


 

دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *