محصول جدید نیوشا

.
دمنوش میوه های استوایی نیوشا ترکیبی از میوه های آناناس، نارگیل، انبه و آووکادو است. این محصول جدید از امروز در سبد فروشگاه محصولات نیوشا قابل دسترس شما عزیزان است. در زیر خواص هر میوه ذکر شده:

آناناس: آناناس یک میوه گرمسیری، بدون هسته، گوشتیِ بزرگ از خانواده bromeliaceae است. این میوه بومی جنوب آمریکا و منبعی غنی از ویتامین ها است. .

انبه: انبه سفید یک میوه گوشتی بزرگ از خانواده anacardiaceae است که میوه ای فیبری و آبدار با بوی قویِ سقز (تربانتین) است. این میوه بومی جنوب شرق آسیا است.
.

نارگیل: نارگیل یک میوه تک هسته‌ای فیبری از خانواده نخلیان است. منشا آن جنوب شرق آسیا و جزایر بین اقیانوس های هند و آرام است. اساسا نارگیل در مناطق گرمسیری بهتر پرورش می یابد. میوه‌ی سفیدِ ترد آن منبعی از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. .

آووکادو: آووکادو یک میوه ی گوشتی، کروی تا گلابی شکل از خانواده لائوراسه است که شیرین مزه نیست اما مزه چربی و طعم خاصی دارد. رنگ پالپ آن از کرمی تا زرد مایل به سبز متغییر است. منشا آن از مکزیک و آمریکای مرکزی است. به طور کلی این گیاه قابل سازگار در مناطق گرمسیری است. این میوه منبعی غنی از ترکیبات مغذی است.

برای مشاوره و ارسال محصولات با مشاور ارشد شرکت نیوشا در تلگرام پیام بدید.
.

سفارش از طریق تلگرام میباشد ، داخل تلگرام پیام بدید ، کلیک کنید ???

.
.
.
.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *