آیا دمنوش نیوشا موثر است ؟
آیا رژیم دمنوش نیوشا موثر است؟
اطلاعات راجع به محصولات نیوشا 

? چند نکته از زبان مشاورین:

?لازم است بدانید

◾️ افرادی که دارای اضافه وزن هستند و مي خواهند رژيم دمنوش های سلامت کاهش وزن ▫️ نیوشا ▫️ را شروع نمايند مي خواهند از نتيجه رژيم درماني خود قبل از شروع برنامه اطميناني داشته باشند.

◾️ بويژه افرادي که ساليان متمادي از افزايش وزن رنج برده و گاه دچار عوارض ناخواسته چاقي و يا درمان آن شده اند و رژيمهاي غذايي و شیمایی و ناصحیح متعدد را تجربه نموده اند. لذا در هنگام مراجعه به مشاور و یا تماس تلفنی هميشه پرس و جو مي نمايند و سوالاتي از قبيل سوالات ذيل براي آنان مطرح است:

✔️ چقدر اين رژيم موثر است؟

✔️ آيا قابل انجام مي باشد و من مي توانم با توجه به شرايط زندگي و بدنی ام آن را تغییر دهم؟

✔️ آيا عوارضي را بدنبال نخواهد داشت؟

✔️ مکانیزم عملکرد به چه صورت هست و کاهش وزن چگونه صورت میگیرد؟

◾️ اگرچه شما مي توانيد اين اطلاعات را از مشاور دریافت کنید اما لازم است این نکته را بدانید که تمامی محصولات شرکت پارس نیوشانیک به صورت کاملا مکانیزه ، بهداشتی ، ? درصد طبیعی و ارگانیک زیر نظر متخصصین کار آمد و مجرب گیاه پزشکی و گیاه درمانی تولید و بسته بندی میشود

◾️ نکته قابل توجه اینکه تمامی محصولات نیوشا دارای علامت استاندار ایران،سیب سلامت (شماره ثبت 34/176 49 از سازمان غذا و دارو ) علامت حلال و مهمتر از همه علامت eco میباشد

که تماما زیر نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تولید میشوند.

◾️ این محصولات متناسب با شرایط بدنی ، متابولیکی و فیزیولوژیکی هر فرد به صورت منحصر فرد میتواند به طور متفاوت در پکیج قرار گیرد و به مصرف کننده توصیه شود ، دمنوش ها سازگار با شرایط شما انتخاب شده و دستور مصرف خاص خود را دریافت میکنید ،که دلیل از مشاوره به همین علت میباشد.

◾️ در این روش کاهش وزن و چربی سوزی هیچ گونه رژیم سخت غذایی و طاقت فرسا وجود ندارد و فقط صرفا پرهیز غذایی و مدیریت وعده های غذایی به شما داده میشود و فقط طبق دستور مصرف داده شده پیش میروید ،و در طول دوره مصرف به صورت مکرر پیگیری و مشاوره حین مصرف دریافت میکنید.
◾️ تنها کافیست در این مسیر صبور و با اراده مصمم به جلو بروید تا انشالله به نتیجه مطلوب و دلخواهتان دست پیدا کنید.

با آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای تمام همراهان عزیز

 


دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید.


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *