به گزارش تیم سلام تی ،  بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف چای سبز قبل از صبحانه و صبحانه پیش از ورزش کردن نه تنها باعث می‌شود در حین ورزش کربوهیدرات‌ بیشتری سوخته شود بلکه سرعت هضم غذا را پس از انجام حرکات ورزشی افزایش می‌دهد.

البته به خاطر داشته باشید مصرف چای سبز باید دارای دوز مشخص و بسته بندی معتبر باشه نه به صورت گرمی و فله ای بلکه استاندارد و تی بگ. از این رو ما چای سبز نیوشا را به شما معرفی میکنیم. دمنوش نیوشا و همچنین چای سبز نیوشا قبل از صبحانه باعث افزایش مکانیسم بدن و سوخت و ساز میشود. و در حین ورزش چربی سوزی بیشتری انجام میشود.

بهترین موارد از دمنوش های نیوشا برای مصرف قبل از صبحانه ، دمنوش چای سبز لیمو نیوشا ، دمنوش چای سبز رزماری و گل محمدی نیوشا ، دمنوش چای سبز . آلوورا و عسل نیوشا و دمنوش چای سبز به لیمو است. برای مصرف کننده ها قبل از صبحانه این دمنوش ها توصیه میشود . البته که در وعده های ناهار و شام و قبل از و بعد غذاها باید دمنوش های دیگری هم مصرف شود.
ولی از آنجا که متابولیسم بدن صبح ها آغاز مشود بهتر است با این ترکیبات چای سبز شروع کنید.

گروهی از محققان انگلیسی در آزمایشات خود دریافتند مصرف صبحانه سرعت سوختن کربوهیدرات‌ها را در حین انجام حرکات ورزشی افزایش می‌دهد. همچنین مشخص شد سرعت هضم غذای مصرفی پس از ورزش کردن بالاتر می‌رود.


محققان می‌گویند: کربوهیدرات‌های سوخته شده هنگام ورزش کردن تنها مربوط به صبحانه مصرفی در همان روز نیست بلکه همچنین شامل کربوهیدرات‌هایی می‌شود که پیش از این در ماهیچه‌ها به شکل گلیکوژن ذخیره شده‌اند.
برای اینکه چربی شکمی کمتری داشته باشید باید شکر کمتری مصرف نمایید، مواد غذایی ناسالم را حذف کنید، خوب بخوابید، سطح استرس خود را کنترل کنید و از تمرینات ورزشی صحیحی بهره مند شوید.
انتهای پیام/

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *