توضیحات کامل در مورد پک ویژه کاهش وزن – سلام تی دوره ۴۰ روزه .  دمنوش لاغری با  نیوشا .  پکیج لاغری۴۰ روزه . دمنوش نیوشا برای لاغری شکم . دمنوش شرکت نیوشا در این مقاله شرح داده شده است :

براي کاهش وزن چيزي که براي افراد سخت بسيار دشوار است تحمل گرسنگي ميباشد. دمنوش لاغري  به دليل ايجاد کاهش اشتها در افراد اين فرايند را بسيار راحت تر کرده در ادامه مقاله راجع خصوصيات محصولات نيوشا بيشتر توضيح داديم .

اين روزها شکم بزرگ مشکل خيلي‌ها شده اگر مي‌خواهيد چند کيلو لاغر شويد چند توصيه داريم تا مصرف چربي سوزي بدن را افزايش دهيد. دمنوش هاي نيوشا از جمله دمنوش هايي همانند مخلوط چاي نعناع فلفلي نيوشا ، مخلوط به ليمو نيوشا ، مخلوط چاي ليو نيوشا ، و… برخي از محصولات برند نيوشا هستند که تاثير چشمگيري در کاهش اشتهاي افراد دارد اين دمنوش ها با کاهش کالري ورودي در بدن و همچنين شارژکردن مواد مغذي به بدن شما را از داشتن رژيم هاي سخت ني نياز ميکند.

لازم به ذکر است دمنوش هاي نيوشا کاملا طبيعي و خوش طعم نيز هستند. و هر کدام از دمنوش هاي نيوشا خواص منحصر به فردي دارند که توضيح هرکدام در وب سايت نيوشا در قسمت خواص محصولات نيوشا به طور کامل پرداخته ايم .

سوالي که اکثر مخاطبان دارند دوره مصرف دمنوش نيوشا چند روز است؟ پاسخ اين سوال دوره هاي مصرف : دمنوش لاغري 40 روزه  ، دمنوش لاغري 60 روزه و پک دمنوش لاغري 80 روزه است. همچنين پکيج دمنوش لاغري در دوره هاي 100 و 120 روزه نيز موجود و در سايت دمنوش هاي گياهي لاغري است و قابل خريد مي باشد.

دمنوش لاغري نيوشا چيست ؟ سلام تی

 

پکيج 40 دمنوش لاغري مجموعه اي از تاثييرگذاري ترين دمنوش هاي نيوشا در خصوص کاهش وزن است. چربي هاي دور شکم دلايل متعددي دارد که تغذيه‌ي نامناسب و عدم تحريک از مهم‌ترين آن‌هاست براي اکثر افراد تبديل به کابوسي شده است! پک دمنوش لاغري نيوشا با تبديل بدن به ماشين چربي سوز فوق العاده عالي به فرايند لاغري سرعت بخشيده است. لاغري با دمنوش هاي نيوشا با تکيه برعلم قديم يعني طب سنتي و طب اسلامي همراه با علم نوين فرايند جديدي در عرصه کاهش وزن داشته است .

دمنوش درماني (Herbal Tea) روشي است جهت بهبود سلامت و درمان، که در آن از گياهان با ميوه هاي فرآوري شده استفاده مي شود. در اين روش، محصولات نيوشا با مقدار ماده موثره کمتر (دز پايين) نسبت به داروهاي گياهي توليد مي شوند که با نام پکيج هاي لاغري نيوشا شناخته ميشود ، در نتيجه افراد مي توانند در روز چندين بار از محصولات دمنوش هاي لاغري استفاده کنند و دچار عوارض دز بالاي گياهان نشوند

کارشناسنان گياه شناس دغدغه هاي مصرف کنندگان را بررسي کردند و براي انها بهترين پک دمنوش لاغري را طراحي کرده اند.


آيا دمنوش لاغري خوبه ؟ سلام تی

روش هاي مختلفي هم براي کاهش وزن وجود دارد. که بسيار از آن ها نيز صحيح نميباشند. دمنوش نيوشا براي لاغري به گونه اي طراحي شده اند که بدون نياز به رژيم هاي خيلي سخت و طاقت فرسا و با اندکي مراعات هاي غذايي کاهش اشتهاي خوبي با دمنوش گياهي لاغري ايجاد ميشود که باعث کاهش کالري ورودي بدن ميشود.

در پکيج هاي لاغري نيوشا محصولات به صورت ترکيبي و فرآوري شده توليد ميشوند و در نتيجه محصولات لاغري از طعم بسيار خوبي بهره مند هستند و بر خلاف گياهان دارويي که معمولا طعم بدي دارند ، افراد ميتوانند از نوشيدني خود لذت بسياري برده و اين نوشيدني ها را جايگزين چاي سياه و قهوه کرده و از تاثييرات مثبت آن ها بر روي سلامتي خود نفع ببرند

دمنوش نيوشا نيک چيست ؟

دمنوش نيوشا با دمنوش نيوشانيک هيچ تفاوتي ندارد که نام شرکت نيوشانيک ميباشد که محصول با نام تجاري نيوشا عرضه ميشود. دمنوش نيوشا اصل ميباشد داراي هيچ گونه تقلبي ميباشد. و گاها سوال ميشود آيا دمنوش نيوشا تقلبي هم در بازار دارد ؟ جواب خير است . چرا که دمنوش نيوشا در بازار نيست و در دسترس نماينده مورد تاييد و اعتماد شرکت ميباشد. دمنوش نيوشا از کجا تهيه کنيم ؟ پکيج لاغري نيوشا را از همين وب سايت دمنوش نيوشا ميتوانيد خريد کنيد .


برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.


عوارض دمنوش های نیوشا

در هیچ وب سایت و خبر گزاری معتبری در مورد عوارض دمنوش های نیوشا صحبت نشده است و باید خیال مصرف کنندگان کاملا راحت باشد این بدین معنی است که دمنوش های نیوشا هیچ گونه عوارضی ندارند.

محصولات نیوشا مخلوطی از چای ها، گیاهان و ادویه های طبیعی سنتی ایران هستند و در رده نوشیدنی های سلامت طبقه بندی می شوند.

تمام محصولات شرکت دارای گواهی بهداشت هستند و اطلاعات مربوط به آن بر روی تمام محصولات درج شده است.

محصولات این شرکت فاقد ترکیباتی مانند گندم، چاودار و جو دو سر است، به همین دلیل فاقد گلوتن می باشد.

بیشتر چای ها و دمنوش های شرکت فاقد شکر و یا کالری هستند. جدول تغذیه ای هر چای در صفحه مواد تشکیل دهنده در دسترس است.

عوامل مختلفی مانند درجه حرارت آب و مدت زمان دم کشیدن، محتوای کافئین را تغییر می دهند. اما به طور متوسط در هر ۱۸۰ میلی لیتر، ۴۰ میلی گرم کافئین وجود دارد.

چای ها و دمنوش هایی که حاوی تکه های میوه هستند همانند چای سنتی همیشه تازه نمی مانند. برای تازه ماندن چای همیشه بسته بندی محصول را در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید.


برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.


توضیح کلی درباره پکیج کاهش وزن

شرکت نیوشانیک یکی از برترین برندهای دمنوش گیاهی در کشور است که پکیج های سلامتی مختلف داره و مهمترین پکیج ، پیکج کاهش وزن است.
نقطه قوت شرکت کاملا گیاهی بودن محصولات، بدون اسانس شیمیایی و کیفیت بسیار بالا در تولید است.

روش براساس طب سنتی استوار است که با استفاده از ۴ تکنیک :

۱. کاهش اشتها و کوچک کردن حجم معده

۲. افزایش متابولیسم

۳. چربی سوزی شکم و پهلو و شکستن سلولیت

۴. تقویت دستگاه گوارشی

باعث کاهش وزن و سایز طبیعی بدن می شود.

استفاده از دمنوش های گیاهی باعث می شود که بدن شما علاوه بر کاهش وزن، دارای عملکرد منظمی شود و در نتیجه همراه با لاغری بدنی سالم و با نشاط خواهید داشت.
از جمله مزیت های این روش بدون عوارض بودن آن، تامین ویتامین و املاح بدن و همچنین بهره مند شدن از خواص بالای گیاهان مورد استفاده است!

فرق دمنوش های نیوشانیک با عطاری ها و شرکت های دیگه :
.
.
چای و گیاهان نیوشانیک توسط پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا پرتو دهی شدن
و امکان وجود لارو و قارچ هایی که روی این گیاهان هست وجود نداره.
دوز و مقدار مشخصی از هر گیاه داحل تی بگ قرار داده شده تا مصرف زیاد آن عوارضی نده.
با برنامه ی کاملا مهندسی شده این دمنوش ها به دست مصرف کننده داده میشه و تحت نظر مشاوران سلامتی.


محصولات نیوشا:
.
.
یه سری از محصولات مثل آلوورا ۷ساله کانادا
کرن بری و بلوبری از خارج از کشور وارد میشوند,گیاه آلوورای ما ۷ ساله ست و مثل گیاه آلوورایی که در عطاری موجود است یک ماهه نیست.
گیاهان و چایی های شرکت نیوشانیک توسط پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا پرتودهی شدند و امکان وجود قارچ و لارو وجود ندارد.
گیاهانی مثل دارچین و زعفران و آلوورا باید عصاره گیری بشوند تا تاثیرات خود را نشان بدهند که در محصولات نیوشا نیک عصاره گیری شده و روی چای سبز یا سیاه طی فرایندی به اسم آنتی کیت روکش شده اند.
.

.

مـحـصـولات نـیــوشــا دارای

تی بگ های ما با دوز مصرف و اندازه رعایت شده تولید می شود
تمامی این محصولات ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده، افزودنی و رنگ های مصنوعی است
محصولات نیوشا دارای سیب سلامت سازمان غذا و دارو است
این دمنوش ها دارای مهر استاندارد است
تمامی دمنوش ها نشان حلال دارد
برچسب سلامت
برچسب استاندارد
برچسب eco
ارم eco یعنی (محصول ۱۰۰% طبیعی) وهیچگونه مواد شیمیایی و و غیر طبیعی در این دمنوشها وجود ندارد.
همچنین دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو با شماره ثبت ۳۴/۱۷۶۴۹ است.
دارای تاییده از سازمان ملی استاندارد ایران با شماره ثبت ۶۶۱۵۶۹۴۸۷۱ است.
همچنین تمامی محصولات دارای تاریخ تولید،تاریخ انقضا درج شده بر روی بسته میباشد.
.
.


سوالات متداول مصرف کنندگان دمنوش نیوشا

پک های ویژه ی لاغری دمنوش نیوشا به علت داشتن دمنوش هایی مانند چای سبز و آلوورا و عسل، چای سبز و رزماری و گل محمدی، چای بلوبری و غیره، علاوه بر اینکه از پوست محافظت می کنند و جلوی چروک شدن و افتادگی پوست را می گیرند، نقش بسزایی در کاهش وزن نیز دارند. شما می توانید شفافیت و صافی پوستتان را پس از دوره ی مصرف پک دمنوش نیوشا به راحتی حس کنید.

  • آیا دمنوش های لاغری واقعا تأثیر دارد؟

سلامتی شما عزیزان اولویت ماست و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم “جرعه جرعه رویایتان را احساس کنید”.

شرکت دمنوش نیوشا با آموزش و تربیت مشاوران سلامت اقدام به ارائه ی مشاوره های تخصصی رایگان به هر فرد کرده و برای هر یک از افراد با توجه به مشاوره های انجام گرفته پک های لاغری مناسب دمنوش نیوشا ارائه می دهد.

پکیج های لاغری دمنوش نیوشا با مکانیسم عملکرد فوق العاده موجب

  • افزایش سطح سوخت و ساز بدن (متابولیسم)
  • تجزیه و شکستن بافت های چربی و تبدیل آنها به قند مفید و دفع از طریق ادرار
  • کاهش اشتهای کاذب و تأثیرات عالی بر سیستم گوارش
  • جلوگیری از شارژ مجدد سلول ها و تجمع چربی در بدن

می شود و به این طریق به کاهش وزن اصولی دست پیدا می کنیم. به علت اینکه این ویژگی ها از طریق تکیه بر خواص گیاهان دارویی ایجاد می شود، با مصرف منظم دمنوش نیوشا در طول یک دوره به طور قطع به کاهش وزن و سایز چشمگیری دست خواهیم یافت.

  • آیا پس از اتمام دوره ی مصرف دمنوش های لاغری بازگشت وزن خواهیم داشت؟

روش کاهش وزنی که در مورد آن صحبت می کنیم و به نتیجه رسیده ایم و نسبت به آن علم و تجربه داریم، از پشتوانه ی علمی و عملی بسیار بالایی برخوردار است. این امر با استفاده از دمنوش های کاملا گیاهی نیوشا انجام می پذیرد.

به دلیل اینکه دمنوش ها طبق اصول بدن انسان آرام آرام و به صورت تدریجی باعث لاغری می شوند و از طرفی چون گیاهی هستند کاهش وزنی پایدار، بدون عوارض و بدون بازگشت ایجاد می کنند.

  • آیا در کنار مصرف پکیج لاغری به رژیم یا ورزش خاصی نیاز داریم؟

لاغری با دمنوش های نیوشا نیاز به رژیم غذایی یا ورزش خاصی ندارد ولی فعالیت ورزشی سبک از قبیل روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی تند، رقص، دوچرخه، تردمیل و حلقه و مصرف غذاهای سبک و کم کالری و سرشار از فیبر روند لاغری را تسریع بخشیده و موجب کاهش وزن می شوند.

انجام پیاده روی پس از میل کردن دمنوش هایی مثل کرن بری، بلوبری و میکس بری (ریزمیوه های قرمز) که چربی سوزی فوق العاده ای دارند، توصیه می شود زیرا این امر موجب می گردد که چربی سوزی بدن با استفاده از این دمنوش ها تا ۵ برابر افزایش پیدا کند.

  • آیا محتویات پکیج لاغری برای همه یکسان است؟

خیر. دمنوش های کاهش وزن نیوشا پس از مشاوره توسط مشاورین رسمی شرکت نیوشا و مشخص شدن شرایط جسمانی و مشکلات افراد از قبیل دیابت، کبد چرب، یبوست و تشخیص طبع و مزاج هر فرد و متناسب با این ویژگی ها به هر فرد ارائه می گردد بنابراین و با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا می توان گفت پکیج واحدی برای افراد نداریم و بهترین و چربی سوزترین پکیج کاهش وزن پس از مشاوره تعیین می شود.

جهت مشاوره رایگان اینجا را کلیک کنید و با مشاورین رسمی شرکت نیوشا ارتباط برقرار کنید.

 

  • آیا در دوران شیردهی هم میتوان از دمنوش های لاغری استفاده کرد؟

برای دوران شیردهی که هم برای مادر و هم برای نوزاد دوران حساسی است، پکیج ویژه ای در نظر گرفته ایم که محتویات این پکیج دمنوش نیوشا کاملا برای مادر و نوزاد مناسب است و ضمن کاهش وزن، افزایش شیر مادر را نیز به دنبال دارد و هیچگونه عوارضی برای نوزاد به دنبال نخواهد داشت. مصرف چای سبز در دوران شیردهی برای مادران شیرده مناسب نیست و منع مصرف چای سبز دارند زیرا مصرف چای سبز در مادران شیرده موجب ایجاد سردرد در نوزاد و در دراز مدت کودک را برای الرژی مستعد می کند. بنابراین از مادران عزیز خواهشمندیم برای تهیه ی پکیج ویژه ی کاهش وزن دمنوش نیوشا در دوران شیردهی با مشاورین سلامت شرکت نیوشا ارتباط برقرار کنند و از مصرف دمنوش هایی مثل مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی که حاوی چای سبز هستند خودداری کنند و فقط پکیج لاغری ویژه دوران شیردهی که هیچگونه چای سبز ندارد و کاملا بر روی این پکیج کار تخصصی صورت گرفته است استفاده کنند.

دمنوش های لاغری ویژه ی دوران شیردهی شامل دمنوش های زیر است:

  • چای زنجبیل نیوشا
  • دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا
  • چای معطر تمشک آبی نیوشا
  • چای کرن بری نیوشا
  • چای ترش (رز چینی) نیوشا
  • معجون رویایی نیوشا
  • آیا مصرف پکیج لاغری ۲۰ روزه نیوشا برای کاهش وزن کافی است؟

دوره های استفاده از دمنوش نیوشا به صورت زیر است:

  • پکیج لاغری ۴۰ روزه
  • پکیج لاغری ۶۰ روزه
  • پکیج لاغری ۸۰ روزه
  • پکیج لاغری ۱۰۰ روزه

حداقل دوره ی استفاده از پکیج های کاهش وزن نیوشا ۴۰ روزه است زیرا در ۲۰ روز اول به بدن فرصت می دهیم تا خود را با دمنوش نیوشا وفق بدهد. در واقع یک دوره ی ۲۰ روزه برای رسیدن به شرایط مناسب برای شروع روند کاهش وزن مورد نیاز است بنابراین پس از ۲۰ روز که بدن به شرایط مناسبی رسید، روند لاغری و تأثیرگذاری دمنوش ها شروع می شود.

  • قیمت پکیج های لاغری – و دمنوش نیوشا چند است؟

قیمت دمنوش های لاغری به صورت قطعی پس از مشاوره تعیین می گردد زیرا نوع و تعداد دمنوش های لاغری داخل پکیج هر فرد نسبت به فردی دیگر و نسبت به مشاوره متفاوت است ولی به طور معمول پکیجی که دارای ۶ نوع دمنوش و شامل ۱۱ تا ۱۵ بسته دمنوش است قیمت ها از ۱۴۰ تا ۲۳۰ هزار تومان متغییر است. دوستان عزیز دقت بفرمایند که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید حداقل ۵ تا  ۶ نوع دمنوش (۶ وعده در روز) و با توجه به برنامه ی ارائه شده توسط مشاور رسمی شرکت میل بفرمایند.

 برای مشاوره دمنوش نیوشا و اطلاع از قیمت های دمنوش نیوشا به تلگرام پیام بدید .


 

دمنوش های صد در صد طبیعی نیوشا برای مصارف گوناگون مانند کمک درمانی و یا پذیرایی کاربرد دارند و به جهت مبحث سلامتی محصولات، فروش محصولات فقط از طریق نمایندگان فروش آموزش دیده انجام میشه که به عنوان مشاورین شرکت هم شناخته میشن…
مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند.

برای مشاوره و ارسال محصولات با شماره 09350743800 تماس بگیرید. همچنین با کلیک بر روی مشاوره در تلگرام مشاوره بشید.



 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *